Pages

Sunday, July 31, 2011

4 Peringkat Mengenal Wanita !

Salam..

Walaoweh.. btol2 berlumut gua tinggalkan blog gua ni..
Agagaga.. akhirnya kini selepas boncet perot gua makan satay
terdetik hati gua utk mengupdatekan blog hampas gas gua ini…

Sebelum gua rasa terlambat, gua nk ucapkan SELAMAT BERPUASA buat lu sume..
Maafkan gua sekiranya gua terlampau hensem dari lu..
Maafkan gua sekiranya gua terlebih bajet dari lu..


So, arini gua nk citer sket pasal 4 peringkat untuk kita mengenal wanita..
Agaga, byk entry2 dlm blog gua ni pasal pompuan je kan?
Kenape ek?? Sbb gua ni Lelaki laa.. Super hero.. so watpe nk citer pasal Jantan..
Citer pasal awek2 je best.. baru masyuuukkk…

4 Peringkat Mengenal Wanita (Time Semasa dan Selepas PERIOD la weh..)

Time period kalo Minggu Pertama:
Spt yg korang sedia maklum bila time bendera merah je, lagik2 awal minggu,
diorang akan marah.. Anytime je boleh kecik ati walaupun dgn hnya 1 perkataan
yg korang sebut misalnya “Honey” kerana mungkin disalah tafsir oleh mereka
sebagai memperli diorang. Senang citer, time camni, ckp kena hati2..
Korang puji pun leh jadi satu makian untuk mereka.. wakakaka…

Time period Selepas Minggu Kedua:
Haa.. yg ni korang kena berhati2.. Segala temujanji dan cadangan korang
untuk melepak n hangout dengan kawan2 tu bek lupakan je..
Atau korang yang akan dilupakan oleh dia.. ngeh ngeh ngeh..

Time period Selepas Minggu Ketiga:
Minggu ni peringkat yg leh tahan cun sket..
Diorang akan mula rasa tenang, relax n mood agak baek..
So, time ni mmg cun melecun la kalo korang nk ajak diorang ngedate..
nk ajak gi tgk wayang ke.. nk comolot ke.. wakakakka…

Time period kalo dah masuk selepas Mingge Keempat:
Minggu terakhir dlm kalendar org pompuan utk kitaran putaran ehem-ehem..
Time ni diorang menarik nafas lega.. sbb diorang dh kembali normal..
Segala kejadian paranormal yg berlaku dh kembali pulih..
So.. snang citer.. minggu ketiga n keempat ni minggu suka suki…

Ngeh ngeh ngeh.. tu dia..
Jadi kalo korang nk ngayat pompuan..
tnye dia dulu.. baru pas period ke? dah bape minggu?
Pastikan jgn kaco time Minggu Pertama n Kedua.. wakakakkakakak

Chow!~



P/s : comolot pe bnde puasew2 ni ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...