Pages

Tuesday, February 1, 2011

inistorydieee...


Salam.. and Hye..

Hari ni aku nak share member-member aku ngan korang sume.. ! Nama die ainie shukor.. Hari ni aku tolong customize Blog beliau bagi mantop !! Kebabomm !! The Best lah !! Pnya berpeluh aku buat !! Bersungguh-sungguh aku tolong member aku yang sorang ni..

Patutnya kene bayar.. aku ingt nk mintak bayar.. tp relax dulu lah.. bg siap... yer lah.. kite pon berniaga gak.. keh keh ! Mesti nak duit.. kalau xder duit.. macam mano nak beli Ferrari tu ha..? takkan guna batu lak..

So aku pon buat lah.. banyak kerenah sungguh si ainie ( takder lah gurau je, marah kang nnti beliau ) suruh buat ni lah.. suruh buat u lah.. nak makan pon x sempat (yang tu pon aku gurau gak :D ) nk berak pon jadi problem dunia.. HUHU !!!

Aku pon continue buat kerja rumah yang diberi oleh Mam Besau Ainie.. Hahahaha.. dah settle semua.. perghh mmg cantik.. bg aku cantik lah.. bg korang atau orang lain tak tau ler... Dah siap dah semua.. settle pon masalah.. so aku pon nk g minta $$$$ Money dalam ckp omputih..

Aku pon mintak lah bayar.. die ckp ' FOC ' .. aku mula2 tak paham... then aku baru paham.. maksudnya ' Free Of Charge ' ! :O Duniaku seakan-akan runtuh.. tp takper lah.. aku memainje tu semua..

Aku buat seikhlas hati.. sebab aku hebat + kacak + macho + ape2 yang kebaikan = jadilah aku ! Bukan senang jumpa orang mcm aku ni ! Sekian ~







p/s : Esok kene tolong kembarnya pulak si aiena... tp takpe.. sye suka tolong oran.. sye org baik.. :D Hehehe...

2 comments:

aiman farhan said...
This comment has been removed by the author.
aiman farhan said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...